De 4e week - Reisverslag uit London, Canada van HarmenBokkers - WaarBenJij.nu De 4e week - Reisverslag uit London, Canada van HarmenBokkers - WaarBenJij.nu

De 4e week

Blijf op de hoogte en volg

03 September 2015 | Canada, London

hallo allemaal,

ik loop nog een beetje achter met bij werken van mijn verslagen dus hier een verslag van de 4e week.

zaterdag begon zoals iedere dag met voeren en alles. Na het voeren hadden we een bithdayparty van de kleindochter die 2 jaar werd. Eerst zijn Connie en ik naar een speelgoed winkel geweest om een klein cadeau te kopen en daarna naar de party. Daar heb ik weer genoeg mensen ontmoet, waar je de namen na een klein gesprek al weer bent vergeten. Toen het feestje af was gelopen zijn we nog naar een dutch store geweest waar ze heel veel nederlands eten en spullen kunt kopen. toen we weer thuis waren gingen we weer varkens voeren. 's avonds gingen Remco, Menno, Niels en ik kijken of wij ergens bier konden drinken, omdat hier alles 19+ is, is het voor mij als broekie van 18 maar proberen om aan bier te komen. Maar in een dorpje verder op was een soort van kroeg en daar wouden ze mijn id ook zien dus tja laatje hem netjes zien "its okey" dus dat viel dus al weer mee. na daar een paar biertjes te hebben gedronken zijn we naar londen gegaan om daar een club te zoeken waar Niels en Menno al een keer eerder waren geweest maar die hadden we niet kunnen vinden.

zondag morgen heb mocht ik een keer uitslapen. toen ik een keer uit bed stapte was de hele familie al naar de kerk. verder die morgen niet veel tot niks gedaan 's middags zijn Menno Niels en ik even wat gaan eten in London en een paar onwies grote winkels gekeken waaronder een TSC een soort boerenbond. toen we weer thuis waren heb ik niet veel meer gedaan.

Maandag zoals iedere maandag hebben we vleesvarkens geladen en gevoerd en verzorgd. na het voeren en alles hebben we een afdeling bij de vleesvarkens leeg gemaakt. daarna heb ik even snel ontbeten en ondertussen had Connie de afdeling in geweekt en daarna kon ik hem verder schoon maken. toen de afdeling schoon was vroeg Connie of ik zin had om te zwemmen, en omdat het goed warm was zeg je daar geen nee tegen. dus zijn we naar st marys geweest om een frisse duik te nemen samen met een paar kleinkinderen. toen we weer afgekoeld waren zijn we weer naar huis gegaan om weer varkens te voeren. 's avonds niet veel meer gedaan.

Dinsdag weer voeren en alles. na het voeren hebben we de biggen uit de biggen afdeling naar de vleesvarkens stal gebracht. na dat de afdeling leeg was kon ik weer de afdeling schoonspuiten. toen dat allemaal klaar was, was het tijd voor lunch. na de lunch heb ik in de dragende zeugen de voer pijpen verlengd. omdat er 50 cm tussen de dozator en de valpijp zat. toen ik een hele rij had gedaan hebben we eerst weer gevoerd en alles. na het avond eten heb ik ook niet meer veel gedaan.

Woensdag natuurlijk weer voeren en spul. na het voeren hebben we eerst de biggen gespeend en daarna de zeugen en toen was er weer een afdeling weer leeg en kon deze ook schoon gemaakt worden. toen de afdeling schoon was hebben we weer meteen nieuwe zeugen in deze afdeling gezet, want zoals alle varkens boeren is er altijd te weinig ruimte. smiddags ben ik weer verder gegaan met de valpijpen bij de dragende zeugen. daarna weer voeren en alles.

Donderdag begon het natuurlijk weer met voeren. na het voeren en de rest van de dag een beetje met andere dingen te prutsen en gedaan. na het voeren en spul weer eten en s avonds op tijd naar bed.

dit was zon beetje de 4e week

Harmen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, London

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 September 2015

de 5e week de vakantie week

03 September 2015

De 4e week

28 Augustus 2015

3e week

21 Augustus 2015

De 2e week

15 Augustus 2015

de 1e week

Actief sinds 15 Aug. 2015
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 2753

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: